Translate

2.05.2013

KRASNE 2013

Tym razem wybrałem się w odwiedziny na zlot Fanklubu Niewiadówek do miejscowości Krasne, znajdującej się nad Jeziorem Krasne, do ośrodka RIVIERA KRASNE.




Przed sezonem nie ma ruchu, ośrodek ma bardzo duże pole campingowe, a strefa ciszy sprawia, że nad wodą można wspaniale odpocząć, popływać kajakiem, czy złowić rybki na kolację.

Obiecałem, że jak tylko uda mi się wygospodarować trochę czasu wolnego w tzw. "długim weekendzie", to odwiedzę kolegów z zaprzyjaźnionego forum i słowa dotrzymałem. Spotkanie w bardzo miłej atmosferze mogłoby trwać długo, ale ja niestety musiałem wracać do domu. Te kilka godzin spędzonych razem uważam za bardzo udane. Dziękuję za zaproszenie i za to, że mogłem z Wami odpocząć.

Nad Jeziorem Krasne, w drodze do ośrodka Riviera Krasne

Na polu campingowym










Bardzo wyraźnie widać jaki to zlot - Fanklub i Forum Karawaningowe Niewidówek

Jezioro Krasne




Ośrodek RIVIERA KRASNE


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz