Translate

29.04.2012

TULISZÓW 2012

Piękny sobotni poranek, BoXerek przygotowany do drogi, aby choć na jeden dzień, w długim majowym weekendzie, pojechać w odwiedziny na zlot Klubu Caravaningowego KOMPAS. Cel Tuliszów.


Wiele osób z Klubu znałem wcześniej, wiele poznałem. Cieszę się, że mogłem odpocząć w gronie osób pozytywnie zakręconych i kochających karawaning.
Droga do Tuliszowa dłużyła się, bo patrząc na piękne słońce już chciałem być nad jeziorem...Wreszcie Siewierz, skręt w prawo na Katowice (w prawo z wiaduktu, czyli w lewo) i za chwilę w prawo, ale niepewnie... w ul. Jeziorną... Dojechałem do szlabanu, pytam czy tu jest zlot KOMPASU i otrzymawszy pozytywną odpowiedź i wskazówkę, w którą stronę mam się udać, w tamtą stronę się udałem.
Już z daleka widziałem powiewającą flagę KOMPASu i ogromny niebieski namiot z logo Klubu KOMPAS.
Zaparkowałem, przywitania, zapoznania, uściski i uśmiech na twarzach... To jest to! Wiedziałem, że w takim miejscu i w takim gronie osób odpocznę.
Pogoda i widoki - niesamowite.





Nowy nabytek Klubu - kuchnia polowa - miała chrzest bojowy. Wszyscy ochoczo wzięli się do pracy: gary wymyte, drewno jest, materiał na zupę "się robi" i... wspólne gotowanie. Smaczna zupka a la Kompas była cieplutka aż do zachodu słońca i wszyscy chętnie brali dokładki.


Dzień pożegnał nas pięknym zachodem słońca, łabędzie powoli kładły się spać, a ja niestety musiałem wracać. Ale warto było przyjechać nawet na te kilkanaście godzin. Rodzinne spotkanie wspaniałych przyjaciół... Aż żyć się chce. Dziękuję...




Udało mi się jeszcze jeden dzień, w tzw. długim weekendzie majowym, wygospodarować na odwiedziny w KOMPASie. Tym razem pogoda się trochę załamała, namiot klubowy przetrwał jednak delikatne gradobicie, niezłą ulewę i dość mocny wiatr. Wieczór przyniósł jednak piękną pogodę i niesamowity zachód słońca.





2 komentarze:

  1. Krajobrazy piękne!!!Czy Ty cały dzień czekałeś, by uchwycić takie momenty? Wygląda jak nie z tej ziemi...;) Prześliczne, zawsze możesz wydać kalendarz i rozprowadzić wśród podobnych duchem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Zawsze staram się mieć aparat przy sobie i takie momenty wychwytywać :)

    OdpowiedzUsuń