Translate

8.06.2010

KATOWICE - TARGI 2010

 
7-9.05.2010 odbyły się w Katowicach targi caravaningowe. I ja tam byłem... kawę z Redakcją "Polskiego Caravaningu" wypiłem...


Ale tak było, gdyż jednym z powodów mojej wizyty był finał konkursu zorganizowanego przez "Polski Caravaning", w którym zdobyłem drugie miejsce :)

Co do samych targów - niestety żałoba narodowa spowodowała dwukrotne zmienianie terminu imprezy oraz zmienienie miejsca, co sprawiło, że zarówno wystawcy jak i oglądający trochę się pogubili. Niemniej można było obejrzeć kilkanaście kamperów (m.in. będący w trakcie "produkcji" nowy kamper firmy DUNI na bazie IVECO) oraz samochód polskiej produkcji wytworzony przez Firmę CAMPERIA (auto było do sprzedania).


 





Do Katowic "przyleciały" też PHOENIXy. Emanowało od nich luksusem i elegancją... niestety ceną też :(



Przyczep było mniej, mnie najbardziej zainteresowała polska produkcja, czyli przyczepa EXIMO produkowana przez Niewiadów, ale... na rynek zachodni.


Kilka firm wystawiło do sprzedaży także kampery używane, z których mnie najbardziej spodobał się MERCEDES SPRINTER WESTFALIA za 220 000zł.

Oczywiście nie zabrakło sprzedawców z akcesoriami, z których ciekawostką był składany rower, który można złożyć i schować wszędzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz