Translate

7.11.2013

TARNÓW 2013



Tarnów odwiedzałem zawsze w celu zrobienia zakupów, ale pewnego jesiennego wieczoru, z aparatem w ręku, wybrałem się na Stare Miasto.
Ciężko mi jakoś trafić na te uliczki, choć nie mam zwykle problemu z określeniem, gdzie się znajduje jaka część miasta.
Z Tarnowem do tej pory mam problem i nie mogę jakoś w wyobraźni umiejscowić poszczególnych jego rejonów.

W każdym razie spacer był bardzo szybki, gdyż w centrum cisza, brak ruchu, nie ma nawet gdzie usiąść, by zjeść dobrą kolację w jakiejś klimatycznej restauracji.

Tarnów jest nazywany polskim biegunem ciepła.





Zapraszam do obejrzenia kilku wieczornych fotek z Tarnowa...

Pomnik Nieznanego Żołnierza.
 Ławka poetów...
... znajduje się przed zabytkowym budynkiem banku.
Zaułek Łokietka z pomnikiem naszego króla.
Gotycka Katedra w Tarnowie.
Tarnowski ratusz i renesansowe kamieniczki przy rynku.
Klimatyczna kawiarenka w wagoniku tramwajowym, w której można wypić kawę i zjeść ciasteczko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz