Translate

8.10.2011

MOBILEXPO 2011

W dniach 8-9.10.2011 w Krakowie miały miejsce targi karawaningowe.
Firmy zaprezentowały najnowszą ofertę przyczep i kamperów.
Obecny oczywiście był "Polski Caravaning", który objął patronat medialny nad imprezą.
Targom towarzyszył zlot, na który najliczniej przybyli karawaningowcy z camperteam.pl.






Stoisko "Polskiego Caravaningu" przy kamperze udostępnionym przez krakowską firmę WADOWSCY - sprzedającą i wynajmującą kampery.


W tym roku zwróciłem uwagę na stoisko Knausa, gdyż sam posiadam taką przyczepę. Moją uwagę zwróciły dwie przyczepy i półintegral na bazie Fiata Ducato.



Wydaje mi się, że oferta tegorocznych targów była uboższa, mniej też było pojazdów 4x4, ale może to tylko pamięć mnie zawodzi lub... bardziej chodziło mi o spotkanie z ciekawymi ludźmi niż o pojazdy. Osobiście mogłem poznać Kazimierza Kluskę - Caravaning World, Kolegów z karawaning.pl i camperteam.pl. Bardzo miłe i karawaningowe rozmowy przy gorącej herbatce - na hali i przy zlotowych kamperach.







Firma DUNI z Nowego Sącza jak zwykle nas zaskakuje... Pozytywnie... Na hali można było zobaczyć jak i z jakich materiałów powstaje kamper. DUNI zbudowało już kampera na bazie vana IVECO, podobny niebieski stał przed halą - zbudowany wg projektu tej firmy na vanie DUCATO. Teraz DUNI buduje półintegrala na bazie Renault, a obok stał zbudowany kamper 6-osobowy z alkową na bazie IVECO.

Targom towarzyszył zlot, na którym największą grupę stanowił camperteam.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz